You can't take away my love

Lördag den 5/3-11

Goddag! Hur är det med er? Jag har nyss haft världens hostattack så att tårarna bara sprutade. Inte så att det gjorde ont på något sätt, fick lite svårt att andas bara och helt plötsligt satt jag på stolen hostandes med tårar som bara sprutade. Hoppas på att det var någon slags "slutspurt" så att det nu är över för gott!

Hade som vanligt en superfin kväll med min fina Johan igår! Kändes riktigt jobbigt att säga "Ha ett fint sportlov så ses vi om en vecka". Notera att tacka alla vetenskapsmän för mobilen. Saknar honom redan nu och vad lär jag inte göra imorgon då han far?

Nu snart ska jag hoppa in i duschen, vid fyra ska jag till Elmira för att göra pizza och sedan invänta några klasskamrater. Vankas filmkväll ikväll med kladddkaka i massor!


En bild från då jag faktiskt plattade hela mitt hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback