Why won't you answer me?

Måndag den 7/3-11

Godeftermiddag! Hur är det med er? Med mig är det bara bra. Förkylningen håller sakta på att försvinna och det är jag redigt glad över. Sportlovets första dag är kommen och jag behöver inte ligga nerbäddad i någon säng. Det är ett plus!

Har idag varit ute och kört skoter i hela tre timmar. Kan säga att det var riktigt härligt ute med några plusgrader, härligt före och ett fint väder. Kändes dock lite tråkigt att köra ute dessa tre timmar alldeles själv, men jag tog med mig min bästa vän kameran och fotade lite. Så jag slänger upp dem efter inlägget är klart, vilket det börjar bli nu.

Ikväll ska jag umgås med Filip och det blir mest troligt att titta på Mumindalen som var ett jäkla bra tag sedan jag såg! Jag och Filip har en tendens att titta på filmer riktade mer åt yngre barn, men så ska det vara ;)


Kommentarer
Postat av: Ramona

Om mumindalen är på svenska blir jag arg på er onda ögat

2011-03-07 @ 22:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback