You and me we used to be together every day together always

Har skrapat ihop lite vuxenpoäng idag i form av att städa rummet(möblera om halva) och tvätta. Inte för att det är särskilt mycket, men nu när plugget har avtagit lite har jag ju tid till annat. Tro dock inte att jag har varit pluggfri. Jag har suttit i drygt två timmar och pluggat på naturkunskapsprovet vi har på tisdag. Ska jag vara ärlig känns det lite halvtomt att inte ha så mycket plugg. I vanliga fall sitter jag med plugg upp till öronen, men inte nu. Nu är det rätt lugnt för min del, men när som helst kommer väl proven in likt en tsunami.

Imorgon blir det ingen vanlig skoldag för min del. Jag och halva min klass ska välkomna åttor att prova på naturvetenskapliga aktiviteter på teknobalder. Så vi kommer att befinna oss där medan den andra halvan av klassen får roa sig med vanliga lektioner. Rätt härligt ändå! Därefter har jag sång, vilket jag också har längtat efter då jag nu har kommit fram till två låtar jag ska fortsätta att sjunga på tills jag valt vilken jag vill ha. Efter det hämtar vi upp Johan och han följer med mig hem, awesome!




Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Haha vilken middag? ;) jo jag kan vara med dig! :D det var nästa helg vi skulle fira henne :)

2011-03-31 @ 21:34:52
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: linn

Sv. Hehe :] jaha :) men då passar det ju jättebra att vi gör något! :)

2011-03-31 @ 21:37:51
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback