You changed my life

Jag spenderade som sagt kvällen hos underbara Linn som jag inte hade träffat på flera veckor. Var ju ett tag där då vi sågs hela tiden, men nu har plugg, sjukdom och annat kommit ivägen, men inte för denna kväll! Vi började med att baka kladdkaka, som vi nästan alltid gör(har för övrigt ätit kladdkaka väldigt ofta på senaste tiden, lär rulla fram snart) och kollade på Disney film! Blev en Pixar där "Hitta Nemo" stod på listan. Efter ett tag fick vi besök av Alle, Erica, Magnus, Viktor, Simon och Olivia som vi sedan såg "American Pie" med. De for ganska precis efter det och jag stannade kvar och pratade med Linn en dryg timma efter det. Skulle ha stannat mycket längre om klockan inte hade blivit för mycket. En mycket lyckad kväll!



Nu ska jag bege mig mot sängen och få mig lite sömn! Har för övrigt varit en riktigt dålig naturare och inte pluggat ett dugg under lovet. Känns som att alla naturargudar är missnöjda över mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback