You make it real for me

Mitt huvud är nu fullt med stenar, stora som små, färgglada som icket färgglada. Återstår att se hur det sk. "Provet" kommer att gå imorgon. Ska jag vara helt ärlig så blir jag inte helt förkrossad om jag skulle få några fel. Finner fortfarande inte det viktiga i att kunna vad stenarna på min grusuppfart heter.

Felicia blev min räddare ikväll då hon ringde upp mig och frågade om jag ville kika över. Sagt och gjort, jag drog på mig skor och jacka och drog mig över till Felicia. Där satt vi mestadels och pratade, som alltid, men vi spelade även "Kinect" som hon fått i födelsedagspresent. Riktigt underhållande. Dagens teknik. Väldigt fascinerande och lite till.

Nu ska jag bege mig mot sängen. Har sovmorgon imorgon och den har jag faktiskt tänkt utnyttja nu. Så tack och hej för mig så hörs vi troligtvis imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback