All I want is you in my arms forever and ever

Lördag den 28/5-11

Maj maj månad, ja nu är det inte alls länge kvar tills den är slut och det blir början på juni. Känns faktiskt väldigt konstigt. Om mindre än två veckor går jag ut andra året på naturvetenskapsprogrammet och har då ett år framför mig innan jag har gått ut gymnasiet. Sista året tror jag kommer att bli det roligaste då man får välja fler kurser själv samt projektarbetet, som är en stor del under trean.
Nog med funderingar och tankar. Hur rullar livet på för er idag? Jag har hittills spenderat två och en halv timma framför fysiken denna dag. Var tänkt att jag och min fader skulle fortsätta att bygga på det nya förrådet, men eftersom askmolnen övervakar oss vid detta tillfälle, kände vi att det är bättre om vi väntar till en soligare dag. Hur som helst är jag rätt död i huvudet nu, så jag hade tänkt hoppa in i duschen strax och umgås med mina vänner parasiterna. Än så länge har jag klarat mig(drack ju vatten från kranen i måndags), så jag håller tummarna för att jag fortsätter att hålla mig frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback