All I want is you

Okej mina vänner. Jag har inte ens uppdaterat idag och ni kikar in som om något storslaget hade hänt. Vilket jag inte tror har gjort? Eller jo, jorden gick ju inte under i natt. Det är väl något positivt antar jag.
Dagen har bestått av plugg, solning, besök hos min faster samt snack med Filip. En rätt engenäm dag om ni frågar mig. Fast varför skulle ni göra det, ni kommenterar ju aldrig? Inte för att jag skriver något som är värt att kommenteras heller för den delen.
Känner att detta blev ett riktigt positivt inlägg. Intressant blogg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En sällsynt substans i ett hav av myller. En hjord av vilda bockar på den naturligt glacerade Tellus, med smak av vilda bär och rastaflätor



En kommentar av Jonathan

2011-05-23 @ 23:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback