Break up your troubles

Lördag den 7/5-11

God förmiddag! Solen skiner som aldrig förr ute och det är för tillfället 17,2 grader i skuggan. Har en känsla av sommar. Kändes som sommar idag, som att det var sommarlov! Nu är det bara 24 dagar kvar och de kommer att försvinna lika fort som snön gjorde.
Idag har jag hunnit med mycket. Varit och gjort uppkörningen till bilen med min far. Alltså inte den riktiga, mer som prov på om jag skulle klara en slags uppkörning. Inga anmärkningar på något, så nu snackar vi om att köra bil mina vänner. Inte för att jag tror att jag skulle klara en uppkörning med en riktig bilskolelärare, men jag är på god väg(hoppas jag). Därefter har jag hunnit ligga ute i solen ett tag, samt spelat fotboll med min bror. Agerade målvakt och jag saknade det så fruktansvärt mycket. Är jobbigt att veta att jag inte bara kan fara till en fotbollsträning och spela som förut.
Nu ska jag strax sätta mig med kemin och plugga i x antal timmar, sedan kommer Rebecka hit under kvällen. Blir en kväll fylld med snack om allt mellan himmel och jord. Har saknat bruden!

Kommentarer
Postat av: K I E R A - PHOTOGRAPHY

Fin blogg!

Vad tycker du om mina bilder?

DIna är super snygga :)

2011-05-08 @ 12:15:59
URL: http://kiera.blogg.se/
Postat av: elsa

Om jag tolkat din kommentar rätt så har du varit målakt? varför slutade du?

2011-05-08 @ 16:24:51
URL: http://www.lillfjompan.blogspot.com
Postat av: K I E R A - PHOTOGRAPHY

Sv, Tack :)

2011-05-08 @ 16:38:43
URL: http://kiera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback