Can't get you out of my head cause I love you too much

Mina vänner. Det har hänt något stort, något gigantiskt, något spektakulärt! Fast kanske inte för er, men för mig. Jag har nämligen kopplat in min bärbara dator till vår tv uppe, så nu sitter jag med den bärbara i knäna, men använder tv:n som skärm. Jag trodde helt ärligt inte att jag skulle klara det, då jag inte är tekniskt fulländad, men jag klarade det. Så ikväll har jag suttit och tittat på film, från datorn, men på tv:n. Lite småstolt över mig själv är jag allt, men det finns ju såklart folk som tycker att detta är småpotatis.
Inte nog med att jag har sett film, jag var även ute och gick med Elmira i en dryg timma. Trevligt som alltid. Skönt att prata med bruden :)
Imorgon har jag åter igen sovmorgon och jag har tänkt utnyttja den. Är fortfarande galet trött på dagarna, även fast jag sover mycket under nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback