I'm in love with Judas

Lördag den 14/5-11

Åter igen en aning dålig uppdatering. Har dock inget direkt vettigt att skriva om, så ni missar då ingenting i alla fall.
Har idag haft besök av Johan, blev inte mycket gjort, såg på tv och tog det lugnt. Kändes faktiskt rätt behövligt! Därefter var det tänkt att jag skulle vara med Elmira, men det blev inte av, så jag har ikväll stannat hemma och tagit det ännu mer lugnt än under dagen. Fick dock besök av några grabbar som ville ha med mig ut på Kurragömma med dunk halv tolv och ja, de var 18 år gamla pojkar. Tackade dock nej till erbjudandet då jag var rätt trött i huvudet.
Antar att de flesta har sett ESC? Ska jag vara helt ärlig var jag rätt skeptisk till att Eric skulle komma sig upp på pallplats, eller komma bland topp tio, men tji för det. Han låg ju till och med och kämpade för förstaplatsen. Chockad var jag och en aning stolt över honom då han ändå knep 3:e platsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback