It's like it's been forever

Jag är nu hemma efter en röjfest inne i stan. Är så fruktansvärt full att jag inte vet vad jag ska ta mig till...eller hur det nu var? Nej, jag har spenderat kvällen @ Linns place med henne och Gollum. Blev så efter noga eftertanke att vi såg första "Sagan om ringen" filmen. Köpte med mig lite dipp och hon bjöd på chips och dricka, blev ett litet knytkalas så att säga. Blev även lämnad ensam i deras stora hus då hon skulle hämta sina föräldrar. Det var en aning läskigt, men jag överlevde.
Nu har jag ätit lite jordgubbspaj som mor min bakade idag medan jag pluggade fysik. Bara två prov kvar nu, sedan är det over and out och detta känns fantastiskt!
Jag vill även upplysa om en kommande poet, som råkar gå i min klass och som händelsevis vill dela med sig av sina fina ord på min blogg. Så här har ni en liten dikt av..ja det ser ni ju längst ner!
En stad, en hamn, en vattuman. 
Drömlik antastning, i frenetiskt sken.
Ögonen blir till kottar, benen till kanel.
Vem visste att det skulle kännas så.
Så flytande.


En kommentar av Jonathan



Kommentarer
Postat av: linn

Haha håret bakom öronen är verkligen såååå fint ;)



Kändes dumt att lämna dig behind! förstår du nu hur rädd jag är när jag är hemma själv?? :O



2011-05-29 @ 16:04:15
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Ramona

Den första meningen var bra men sen gick det utför :/

2011-05-29 @ 18:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback