Let me believe that you believe in me

Torsdag den 26/5-11

Godkväll äpplen! Uppdateringen är som sagt kass, men bloggen får helt enkelt komma åt sidan nu och kommer nog att göra det en tid framöver. Den är ju inte jättekänd denna blogg, så det kan inte vara så jättemånga som far illa av att jag inte uppdaterar.
Fick idag tillbaka alla tyskanationella proven vi har gjort, förutom det muntliga och jag är helt nöjd med de resultaten jag har fått. Det är så pass mycket jag har kämpat med tyskan och då känns det bra att ha fått de resultaten på proven också. Direkt efter det fortsatte vi med fysiken som börjar sitta i min lilla hjärna nu. Fast jag ska väl inte säga så mycket, kan ju bli värre om jag skriver sådär. Lunch efter det och sedan blev det allsång på svenskan där vi sjöng bellmansånger. Fascinerande låtval, faktiskt. Därefter hade vi en slags redovisning på historian som för mig blev lite panik då jag var borta på förra lektionen(p.g.a. sång) så jag fick fort sammanfatta hela Filip II:s historia. Sagt och gjort gjorde jag det och folk förstod, vilket var huvudsaken. När lektionen var slut rullade fysiken på ännu en gång och jag var inte helt bakom flötet, som annars inte är någon större ovanlighet då man pratar om Madde och Fysik. Efter det slutade vi, eller egentligen har vi engelska, men läraren är borta så vi har eget arbete att jobba med, så vi satt och jobbade med det innan jag hoppade på halv fyra bussen hem.
Nu ikväll har jag spenderat kvällen med Olivia och Linnea inne i staden. Där blev det fika, snack, bilder och andra trevligheter. Träffade även på Wingwing på vägen tillbaka. Kom bokstavligt talat som en överraskning. Träffade även på Elmira då jag moppade hem. Blev snack även där, mysigt!
Imorgon är det sista skoldagen innan helgen och jag kan inget annat än längta. Dock blev det en längre dag då vi har labb, men det är inget jag klagar på sådär jättemycket. Eller jo, det är ju faktiskt fysiklabb vi pratar om....

Kommentarer
Postat av: ooooo

TACK FÖR IDAG HJÄRTAT

2011-05-26 @ 22:54:41
URL: http://oliviaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback