Someday I'll be over on my own

Onsdag den 25/5-11

Onsdag kväll. Bara ett inlägg gjort denna dag. Som ni kanske förstår var jag inte på ett superduperbra humör och det är jag inte nu heller, men det känns en aning bättre.
Vet inte vad jag ska säga om själva skoldagen i allmänhet. Var som sagt rätt tung, dock skönt att få ha gjort bort matteprovet. Gick helt okej och det återstår att se hur resultatet blir då han rättar. Nu återstår endast fysiken och naturkunskapen. Sedan är jag fri som en fågel, för denna sommar i alla fall.
Ikväll var det tänkt att jag skulle på fotbollsträning, men som jag har nämnt nu x antal gånger var början på denna dag väääldigt jobbig. Så jag och Elmira cyklade till bergsbyn och köpte glass. Därefter fick hon ett samtal från sin pojkvän, så vi fortsatte att cykla in till stan. Detta resulterade i att vi cyklade minst två mil på en kväll. Det är inte dåligt, inte för att vara jag så att säga. Finns ju de som tycker att det är skräpmat, typ de som cyklar Tour de France eller liknande.
Nu snart hade jag tänkt slänga mig i sängen och försöka att få mig lite sömn. Finns liite energi kvar att hålla ögonen öppna med, men snart tar den slut och då behövs det fyllas med energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback