This could be something

Söndag den 29/5-11

Godförmiddag! Dagens väderprognos är regn och har varit det i princip hela dagen, men jag misströstar inte. Tycker det är mysigt, speciellt då man ska plugga. Då finns det ingen sol man längtar ut till, då vill man bara sitta inne och lyssna på regnet.
Idag har jag hunnit med att fika hos min söta farmor som bjöd på en riktigt god jordgubbstårta sam annat smått och gott. Satt bra i magen, även fast aptiten på senaste tiden inte har varit den bästa. Gofika går dock alltid ner i magen. Vad som händer resterande tid av denna regniga söndag har jag ingen aning om. Jag ska i alla fall umgås med fysiken och lite körkortsteori. Ja, snart är det även min tur att försöka ta körkortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback