Varje dag tänker jag på dig

Måndag den 30/5-11

En ny skolvecka, som lider mot sitt slut. Ja, för er som inte visste så går vi endast tre dagar denna vecka i och med att det är söndag på torsdag och på fredag blir det en sk. "klämdag". Att det dessutom är nationaldagen på måndagen efter gör inte saken sämre. Blir långhelg så att säga!
Dagen har rullat på, sjöng med Mirre där stämman börjar sitta nu. Lite nervös inför skolavslutningen är jag allt, men det ska nog fixa sig! Därefter hade vi lunch, matte, fysik och sedan tyska. Den sista tyskalektionen i mitt liv, eller än så länge i alla fall. Man vet ju aldrig vad man får för sig i framtiden.. Fick även veta mitt betyg och det kändes bra i magen! Slutade tidigt så vi lunkade sakta tillbaka in till stan i det strålande vädret och pratade. Tog mig hem och nu sitter jag på min blåa lilla stol - nyduschad. Har nämligen varit på fotbollsträning ikväll och det gick superbra! Känner hur allt börjar komma tillbaka, i alla fall då det gäller målvaktsmovesen. Resten finns väl någonstans i bakhuvudet.
Nu ska jag sätta mig med fysiken ett tag, därefter kryper jag så smått till sängen och utnyttjar ännu en sovmorgon.

Kommentarer
Postat av: Joel

Vad har hänt med alla dagens roliga fakta? :D

2011-05-30 @ 22:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback