You changed my life

Söndag den 1/5-11

Så är vi nu officiellt inne på maj, vilket innebär att Spotify nu har startat den "nya" tjänsen för oss med free eller open. Lyssnar och ser hur minutrarna sakta försvinner. 10 timmar med musik är inte mycket, det är verkligen ingenting. Inte för mig i alla fall. så för mig blir det att utnyttja youtube lite mer.
Gårkvällen blev verkligen lyckad med härligt folk, fint väder, allsång och allt annat som hör gemenskapen med vänner till. Tog massor av bilder också, så de kommer troligtvis upp på bloggen under dagen.
Sov i natt tio timmar drygt och det var riktigt underbart. Så förutom en lång sovmorgon har jag även hunnit plugga lite och tittat på Pochahontas som var på tv:n. En bra start på dagen så att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback