And it's ON!

Onsdag den 9/11-11

Godkväll kära läsare! Idag är det THE DAY, dagen då allt börjar, dagen då man blir som mest nervös, dagen då rösningen börjar! Som ni vet var jag rätt skeptisk till min sång och bilden, men jag antar att det är att jag har att bjuda på av mig själv. Bättre än så kan det inte bli! Så jag hoppas nu att ni är med mig! Jag kräver absolut inte att ni ska rösta i och med att det kostar pengar, men ni kan gärna ägna en tanke och två hållna tummar för mig. Visserligen är ju inte det största att bli lucia. Jag känner att detta är en roliga grej. Nu tror ni säkert att jag skriver detta för att det ska låta så bra som möjligt och ni får tro vad ni vill. Men jag känner att det får gå hur det vill. Jag VET i alla fall att det kommer att bli bra, oavsett vem av oss det blir. För de andra brudarna är fantastiskt duktiga! :)
Klicka här för att komma till länken där ni kan rösta på mig. Ni kan sedan gå vidare och lyssna på de andra bidragen för att även rösta på dem! :)

Kommentarer
Postat av: din vän linnea

Du blev ju suuperfin Madelene!! Saknar dig :)

2011-11-16 @ 21:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback