Don't speak I know just what you're sayin'

Lördag den 19/11-11

Som vanligt är min uppdatering kass, men det känns helt enkelt som att jag inte har så mycket fantastiskt att bjuda på. Har suttit nu i en och en halv timma med psykologin, som börjar vara rätt klar nu. Känns skönt. Måste nämligen försöka att göra bort så mycket som möjligt nu innan lucian drar igång på riktigt. Då kommer det att vara fullt upp. Att vi sedan kommer att hinna ha minst fyra prov före jul gör väl saken inte så mycket mer spännande.. Eller jo, spännande kommer det att bli minst sagt. Kommer att ha plugg upp till öronen.
I onsdags var jag och såg Breaking Dawn med Linn. Har läst böckerna tidigare, så jag visste vad som skulle hända. Dock var filmen helt OK, känns som att det egentligen bara var något de hade slängt ihop för att få klar den så fort som möjligt, men som sagt var den helt OK för mig.
På torsdagen hade vi svenskanationella mellan halv nio och två, var klar kring halv tolv. Får hoppas att det blev så pass bra som det kändes i och med att vi hade så mycket tid på oss att skriva och jag var klar så tidigt. Men det gick nog finemang ändå! Därefter hade jag luciarep, vilket var lika trevligt som alltid!
Gårkvällen spenderade jag med Linn och Ville, såg på film och tog det lugnt helt enkelt. Kände att jag inte var särskilt sprallig från skolveckan, vilket syntes ganska väl då jag sov tio timmar i natt. Var skönt att ta tillbaka sömnen lite!
Nu ska jag ta tag i psykologin igen, sedan ska jag fixa till mig inför kvällen bravader. Ska till Julia som har inflyttningsfest, sedan blir det mest troligt utgång till Olles! Blir nog himla trevligt :)
Bild från Jäckvik från i vår/vintras. Påminner mig om att jag måste berätta den stora nyheten - snön faller nu ner och jag kunde inte vara mer lycklig! Den är ju bara mer än en månad sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback