I'm out of my mind

Tisdag den 15/11-11

Denna vackra soluppgång fick jag beskåda någon gång förra veckan. Man blir på ett sådant bra humör, gör en skoldag lite lättare på något sätt.
Har väl inte varit någon fantastik uppdatering på senaste tiden, men jag har lite fullt upp med läxor, luciarep och bara utnyttja min fritid till fullo. Dvs. kanske inte sitta inne vid datorn lika mycket, finns ju faktiskt annat här i livet(omän det ibland inte känns som så).
Nu har jag suttit och gjort lite på matteinlämningsuppgiften som ska in nästa fredag, men jag känner att det är lika bra att göra bort den nu. Dock glömde jag miniräknaren på skolan, så jag fick använda en gammal vi har hemma. Jag känner sig verkligen bortskämd med den jag har nu och ändå måste jag mest troligt skiljas från den i slutet av trean. Kommer att kännas...förjävligt om jag ska använda svordomar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback