My body don't lie I'm out of my mind

Söndag den 27/11-11

Idag smäller det gott folk! Idag börjar vi luciakandidater att sjunga inför föreningar, kyrkor och andra samfund. Är lite nervös faktiskt då vi börjar med att sjunga mitt på Skellefteås torg där i princip ALLA kan se en. Nog för att alla kan göra det i kyrkor också, men ni kanske förstår vad jag menar? Så nu försöker jag att fixa till mig någorlunda, samt hitta kläder till kvällens första kyrkframträdande. Man ska ha helvitt på sig, så jag har hittat ett par gamla och slitna, vita jeans. Är två storlekar för stora också, så jag kommer väl att tappa dem, men det får gå vägen ändå! Ska ändå ha luciaskjortan över så ;)
Gårkvällen spenderade jag med Adam, Pierre och Ville. De spelade först lite Halo medan jag satt, rätt oförstående och tittade på. Blev även erbjuden att vara med, men jag är ju verkligen kass i det spelet, så jag skulle som vanligt blivit utskrattad. Därefter såg vi på en helhärlig film som hette "The Guard" om jag inte minns helt fel. Rekommenderas starkt!
Bjuder på dessa två bilder från sommaren. Snön kan gärna få komma typ nu?

Kommentarer
Postat av: Stäff

Krulligt hår är så fint! Fixar du det eller har du så naturligt? :)

2011-11-30 @ 12:52:11
URL: http://troopies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback