It's just another Christmas

Tisdag den 11/10-11

Jag sitter för tillfället och lyssnar på musik. Längtar galet mycket till vintern, de mysiga kvällarna framför en film med fint sällskap, skoterfärder, den gooa maten, kylan. Varför får jag direkt jag hör de speciella tonerna en sådan underbar julkänsla?! Mitt i sommarn kan jag få det också. Lite sådär konstigt på något sätt..
Gårdagens prov gick finemang och jag hoppas på ett bra betyg! Kändes skönt att få göra bort det efter mina 12 handskrivna A4:an. Ville ansåg att jag var för överambitiös, men går man natur så gör man. Blev sedan en konstig tankeöverföring mellan mig och Felicia. På matten måste man nämligen sätta mobilen på ljudlöst, annars blir man tvungen att bjuda på fika. Som alla i klassen givetvis älskar, man man vill ju vara den som blir bjuden och inte vara den som bjuder. Så jag står inne på toan och börjar tänka på "Jag skickar iväg ett sms till Felicia om en långprommis!" Vad har jag då fått för sms på mobilen tre minuter tidigare? Ett sms angående en långprommis av ingen mindre än Felicia! Så vi for ut på en 6-7 km prommis, vilket känns idag kan jag säga!
Så idag har jag, som så många andra, varit ledig och har spenderat denna lediga dag till plugg. Dock med Elmira, vilket gjorde det såklart mycket mer roligare! Nu snart ska jag hoppa på cykeln och bege mig mot Ville, dock inte för att träffa honom utan för att repa med hans yngre bror, Hjalle. Vi ska nämligen spela och sjunga på en konsert nästa tisdag, så det kan vara bra att ha kollat genom låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback