See you soon then

Söndag den 2/10-11

Godkväll! Känns som att jag hade börjat göra många kvällsliga inlägg nu för tiden. Inspirationen kanske kommer då man kan titta ut genom fönstret och se en rosaskimmrande himmel. Det är inte så pjåkigt kan jag lova er!
Gårkvällen var fantastisk. Bjöds på kyckling @ Felicias place där hon själv var mästerkocken. Efter det en fruktansvärt god chokladtårta med numret 18 på. Blev även massor med prat, godisätande och filmtittande. En riktigt fin kväll med två fantastiska människor. Tack Rebecka och Felicia!♥
Vaknade imorse av ett sms från Elin som frågade om jag ville fara och kolla på hennes killes innebandymatch. Då jag inte var särskilt peppad på att plugga just då följde jag med och insåg att även mina två vänner Ville och Marcus spelade. Vilket gjorde det hela roligare! Adam satt även med oss en stund på läktaren innan han skulle bege sig till sin match. Därefter hjälpte jag mamma att städa lite, tog kort på den fina naturen och efter det plugg.
Nu sitter jag och spelar lite på gitarren och väntar på att Alle och Ville ska entra min boning för filmtajm! Om jag inte minns helt fel så var en av två hos mig förra söndagen för exakt samma sak. Kanske ska börja med "Söndag hos Madde" eller något liknande?
Denna bild tog jag idag. Vattendroppar är fantastiska att ta kort på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skrattar, när någon dör

Du ignorerar, när någon känner sig utanför

Du äter, när folk spyr

Du är David hasselhoff, när morgonen gryr



En kommentar av Jonathan

2011-10-06 @ 18:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback