Sing with the voices of the mountains

Onsdag den 12/10-11

Sitter här och gäspar för fullt, så jag har tänkt lägga mig tidigare än vanligt. Var nog pinsamt att jag somnade på bussen. Visserligen är det vanligt att folk somnar på bussen, men jag var nog den enda, som den gamla tanten jag är. Känner att åldern börjar ta på.
Har idag spenderat dagen på LTU - Luleå Tekniska Universitet, vilket var riktigt riktigt trevligt! Vädret var dock inte det bästa och vi fick stå i en lunchkö för 50 minuter, men annars var det gemytligt. Var och lyssnade på en ingenjör, ekonom och lärare samt kollade upp psykolog/socionom programen. Så vi får se om det blir min framtida studentstad eller inte!
Nu har jag inte tänkt skriva något mer, ögonlocken faller lika fort som jag skriver(som för tillfället är rätt snabbt då jag vill komma i säng så fort som möjligt...).

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Det vet man aldrig! ;)

2011-10-13 @ 21:11:28
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback