Take a bullet straight through my brains

Tisdag den 18/10-11

Godafton! Ute regnar det en aning och mörket börjar lägga sig likt ett täcke över Ursviken. Ska snart hoppa på cykeln och bege mig till kyrkan för en konsert där jag och Hjalle ska sjunga och spela. Temat är "Världens barn" och jag känner mig hedrad som har blivit tillfrågad att få sjunga. Kommer nog bli riktigt mysigt! :)
Gårdagen gick rätt segt då jag hade fulldag mellan 8.30-15.55. Lite sådär smådrygt, men jag fick hålla en slags predikan på bussen för min vän Amanda. Eller ja, jag fick den känslan. Berättade för henne om mitt svenskatal och hon tyckte att det lät bra - vilket var huvudsaken! Dock kände jag mig som en 60-årig gammal tant som berättade om sitt liv och uppväxt hehe, men det är väl sådant man får ta..
Därefter pluggade jag fysik, som gick fantastiskt bra. Blev en aningen rädd för mig själv, så det kanske inte är så stor chans att det går lika bra ikväll. Blir nämnligen en fullspäckad kväll med konsert och sedan plugg.. Hur som helst gick jag sedan ut på en prommis med fellan i drygt en timma. Riktigt härligt! Dock kanske inte det bästa botemedlet för min förkylning. Sitter nämligen och småfryser medan jag hostar en aning och snorar..
En bild från fjällenresan. Har varit riktigt kass på att lägga in bilder på bloggen nu, fick även ett klagomål från Elmira idag. Så nu är det bara att rycka upp mig och jag ska göra så gott jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback