Myggbett som svider med gyllene tider

Onsdag den 28/9-11

Godkväll! Hur står det till denna lite småkyliga kväll? Själv är jag, lite slut, men inte sådär supermycket. Har nog kvar tillräckligt med energi för att orka med resterande dagar av skolan. Ser fram emot helgen, som lär bli toppen. Så varför deppa?
Denna dag har väl i stora drag varit rätt innehållsrik med en och en halv timmas historia som början, för att sedan övergå till kemi. Lunch efter det och sedan matte. Slutade dvs halv två, vilket inte satt helt fel! Gjorde några ärenden och blev bemött av en äldre tant som jag tror hatade sitt jobb. Otålig som få och väldigt arrogant. Vilket gjorde mitt annars rätt glada humör en aning sämre, men jag fick det jag ville ha avklarat gjort. Så jag begav mig till e4:an för att umgås med Alle, Magnus, Pontus, Robert och Linnea. Blev lite skejt(dock inte för mig, har aldrig kommit i underfund med skateboardar) och kortspel. Därefter kom även Jonte, Johan och Arvid samt Hjalle för lite rep. Mitt första rep någonsin i mitt artonåriga liv och det gick väl helt OK!
Tog sedan bussen hem och har sedan dess suttit med en matteinlämningsuppgift som är...rätt svår om jag ska uttrycka mig rätt. Blir att sitta kvar efter skolan imorgon med några brudar för att göra klar den så att den kan bli inlämnad!
NU ska jag bege mig mot sängen för att få mig lite sömn, som vanligt. Känns som att dagarna börjar bli rätt enformliga faktiskt, men det funkar ju det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback