Summertime in the city and everybody's havin' sex

Söndag den 25/9-11

Trots att jag inte har uppdaterat på mer än en dag, har ändå massor med folk varit inne. Besökarstatistiken har ökat med stora marginaler - hur kommer det sig? Kul att ni kikar in i alla fall och hoppas att ni finner något spännande här..!
Var som sagt på bio med Olivia igårkväll och såg "Crazy, Stupid, Love" som jag tycker var riktigt bra! Sådär småjobbig så att man blir generad för deras skull och nästan måste hålla händerna för ogonen för att man bara vill bort från deras incidenter. Kan säga att det blev så för mig och Olivia! Åkte sedan hem med 23.50 bussen. Bussen...ja nu är det inte alls länge kvar innan körkortet(förhoppningsvis) är i mina händer. Denna vecka blir det att tokköra med pappa då han på torsdag far till England. Blir man avundsjuk? JO EN ANING, men man kanske tar sig dit senare under livet!
Nu sitter jag och väntar på att Adam och Alle ska komma förbi. Blir en liten typ av filmkväll här då vi satsar på att se "Friends with Benefits". Hoppas att den är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback