010412

Saker som gjorde min dag till en riktigt bra dag:
  • När jag vaknade i morse vaknade jag till att min fina, Ludde, låg vid min sida och sov så sött. Detta har aldrig hänt mig förut så det var bara att ta tillfället i akt och ligga kvar ett tag till och njuta av hans närvaro.
  • Åt viltskav med potatis och lingonsylt till middag ♥
  • Fick lyssna på Willy och Matte från "Bygglov" som var på Lakkapää här i Skellefteå. Willy är ju en riktigt go en karl!
  • Fick en fin komplimang av en riktig norrlänning " Du va då en nalta grann'n tös, eller du va en himla grann'n tös". Dock var han nog minst 40 år äldre än mig, så kanske inget att satsa på..
  • Jag har tränat stenhårt och lagt på fler vikter, så nu skriker kroppen av träningsvärk = vilket jag gillar!
  • Ska nu på date med en viss Harry P och bara ta det riktigt lugnt!
Ikväll avslutas frågestunden, så om det är några frågor kvar är det bara att ställa dem! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback