040412

Hallå vänner! Ett sent skrivet inlägg, men vad gör det om hundra år när man har fått påsklov en dag tidigare? :) Kom hem för ca en timma sedan efter en heltrevlig kväll med Elmira, Elin och Simon. Även Linn skulle vara med, men den stackaren åkte på feber:/ Vi åt midddag på dallas och sedan köpte vi lite smått och gott till kvällens bio som blev "American Pie: The Reunion" och jag säger bara en sak - Fantastisk! Jag har ju dock en liten crush på de tidigare filmerna, så förväntningarna på denna var rätt höga och ack så bra den var! Ont i magen av skratt har jag och även i mina kinder, så jag rekommernderar starkt att ni ska se den!!
Nu ska jag dock strax hoppa i säng. Imorgon blir det ingen jättelång sovmorgon då jag ska packa som en tok inför en helg i mitt sk. fjällen. Far bort på torsdag eftermiddag och kommer hem söndag kväll, så då kan ni kanske gissa att uppdateringen kommer att vara rätt kass? MEN vi har ju några delar kvar av frågestunden, så jag har tidsinställt några inlägg och förhoppningsvis kanske jag kommer att lägga upp någon bild under helgen, men det beror helt enkelt på! Hoppas ni får en riktigt fin påsk ni fina!♥

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare (Limpan)

I'll be here when you get back! ♥

Postat av: Nathalie Nyrén

gillar ditt hår!

2012-04-05 @ 23:23:27
URL: http://nathalienyren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback