080412

Hallå mina vänner! Jag är nu hemma i lilla Ursviken och det känns till viss del rätt skönt. Har nu packat upp, städat rummet och duschat så nu känner både jag och rummet oss fresch and fit for fight!
Helgen hos mormor och morfar har varit fantastisk och jag älskar verkligen att vara där. Lugnet, den lilla byn, skoterlederna och de underbara människorna. Skellefteå är visserligen ingen stor stad och det händer inte tokmycket här för visso, men ibland tycker jag det är skönt att bara få komma bort från allt och göra absolut ingenting! Jag vet inte om jag ska sammanfatta helgen i stora eller små drag, men man kan väl säga så här:
-Skoter
-God mat och godis
-Härliga människor
-Lugn och ro
-Sol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback