100412

God förmiddag vänner! Har nyss tränat fys, så nu värker kroppen. Var en vecka sedan jag tränade sist, så det var en aning tungt idag, men jag tränade ändå extra hårt för att på något sätt kunna kompensera de sju dagarna jag inte tränade..hehe.
Gårkvällen bjöd på grillning hos Linn tillsammans med hon och Viktor. Riktigt mysigt var det, omän mina ögon grät stup i kvarten av röken från elden. Jag valde den dåliga sidan av grillringen. Men man brukar ju säga att man får vackrare ögon efter man har gråtit. Så jag måste haft fantastiskt vacka ögon :))
Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan blir det att plugga lite matte och samhälls. Känns lite drygt, men måste göras! Annars är det oklart vad som händer, så det får bli en överraskning!
En bild från helgen!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Så lite så :D



Ha en bra dag!

2012-04-10 @ 15:38:16
URL: http://nathalienyren.se
Postat av: Sofia - FOTO

Godmorgon!

Vad händer idag?? :)

2012-04-11 @ 11:02:16
URL: http://sofiaforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback