180412

Det känns som att vintern har kommit tillbaka åter igen. När jag och Felicia igår gick på en powerwalk till bergsbyn och tillbaka startade "snökaoset" som de nere i Stockholm skulle sagt. Vi gick i motvind(hur det nu gick till när vi bytte "riktning" fyra gånger") och massor med blötsnö. Men vi kämpade på och gick med raska steg!
Även idag när jag vaknade snöade det lika mycket, om inte mer. Kan säga att jag inte var supertaggad på livet just då, men nu har det slutat och solen är åter tillbaka till jordens yta...typ. Hej förresten! Så här mitt i stycket. Sitter mätt och belåten och funderar på vad jag möjligtvis kan ha glömt till stockholmsresan imorgon. Jag är så otroligt taggad på att fara! Har bara varit i Stockholm en gång tidigare, så det känns som att det är dags att återuppta relationen till huvudstaden. Jag kommer försöka att mobilblogga på något sätt. Skulle tydligen finnas gratis WIFI där vi ska bo, så något inlägg ska jag väl kunna slänga ihop!
Nu ska jag återgå till packandet och sedan blir det hard work work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback