250412

Hallå mina fans, Madde is back on track! Eller så inte.. Ja, uppdateringen var det ja. Tror att denna blogg börjar gå mot sitt slut, helt ärligt. Jag har väldigt få läsare(och det är inte så konstigt då jag aldrig uppdaterar och när jag väl gör det så är det om min vardag som är så otroligt spännande:))) och ni kommenterar ju aldrig(vilket inte heller är så konstigt, hur ska man kunna kommentera en naturares vardag?!).
Men jag ska försöka att ta tag i detta. Kommer nog inte att bli några dagliga uppdateringar, men jag ska försöka. Kommer nog mest att lägga upp bilder och då kanske inte bilder från min vardag, men bilder i ren och skär allmänhet. Allt från bilder på Muse(Åh gud vad jag längtar efter deras album!!) till bilder på moi..
..som denna, exceptionellt vacker med fina kontraster och ett fruktansvärt vackert leende. Kanske ska jag börja göra reklam för tandkräm? Om något tandkrämsföretag läser min blogg kan ni skicka ett mail eller två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback