Frågestund: Svar 2

Herr X står i en spårvagn och skriker allt vad han orkar. Spårvagnens volym är 470 och herr X är 44. Bredvid herr X står fru Y med sitt högra öra. Örat är 11 cm långt och har ett djup av 6. Herr X skriker hela tiden och låter som något som finns i alla kök. Vad låter han som?
Han låter som en kvinna! Haha, skämt åsido. Nämen jag tror han låter som en diskmaskin..

Skulle du hellre äta ett kilo snö eller ett kilo gräs?
Ett kilo snö, skulle vara lätt att få i sig och lite skit rensar alltid magen som man brukar säga.

Är du en hästtjej? (dvs gillar du hästar)
Nej, inte direkt. Har alltid varit smått rädd för hästar då jag har blivit biten av en.

Har du fått sommarjobb?
Jag har inte fått besked om jag har fått sommarjobb eller inte. Men jag håller tummarna för att jag får på rönnskär! :)

Vad dras du till för killar/tjejer (romantiskt och vänskap)?
Jag dras till killar först och främst! Dock är det lite svårt att veta vad jag direkt faller för då jag har varit riktigt kär en gång. Även där kan jag inte säga något specifikt då jag föll för "hela paketet" om man kan beskriva det så. Var inte några speciella saker som gjorde att jag föll extra, eller jo, kanske humorn ändå.

Då det gäller vänskap så är det väl omtänksamhet och humor. Jag är inte så kräsen när det kommer till vänner, bara jag känner mig bekväm med personen så är det ett stort plus :)

Vad är det knasigaste du gjort som liten (under 12år)?
Hmm...alltså jag var väl inget superbusigt barn som liten. Jag slickade på lyktstolpar, som de flesta gjorde. Kan inte komma på något för tillfället.

Har du någonsin fastnat med tungan i en lyktstolpe eller liknande?
Haha, ja svaret ovan!

Har du opererat dig för något?
Nej, inte det! Dock var det nära att jag skulle förlora mina halsmandlar, men de sitter kvar även i dessa dagar ;)

Vad gillar du mest med dig själv och din kropp?
Dessa frågor brukar alltid vara knepiga att svara på. Men det jag gillar mest med mig själv är att jag vågar vara mig själv, oavsett vad andra tycker och tänker. Vågar stå för mina åsikter och tankar. Sedan kan jag anse att jag är rätt kul också, men jag får oftast kommentarerna "Madde, din humor suger..-.-'". Gällande min kropp sedan är väl mina ögon. Får ofta positiva kommentarer om de, sedan är jag inte så missnöjd med min rumpa heller! Lite bodylicious så att säga.

Är du duktig på att dansa?
Näe inte direkt, dock har jag bra taktkänsla.

Man blir som man umgås brukar man säga, vilken vän har påverkat dig mest på ett positivt sätt? :)
Det finns ingen speciell person som har påverkat mer än andra. De vännerna jag umgås med är jag ju med av en anledning. Jag tror alla mina vänner påverkar mig med olika saker och har gjort mig till den jag är idag, eller en liten del av mig i alla fall.

Vad är den äckligaste maträtten du vet?
Än så länge är det Chili Con Carne!

Är du djurvän?
Absolut!

Röker/snusar du?
Nej, verkligen inte.

Smälter du i vatten som socker då du är så söt?
Haha, tack så mycket! Men, nej, det gör jag inte. Annars hade jag nog inte funnits i fast massa vid detta tillfälle.

Då du metar krokar du masken själv då?
Jajjemensan!

Vad har du för fobier?
Jag är inte ett så stort fan av spindlar..

Gillar du skräckfilm?
Gillar och gillar..jag tycker om att se dem, men i stunden brukar jag förbanna mig själv att jag valde att se den. Dock gillar jag att bli lite rädd, speciellt om man har någon med sig som blir lika rädd, haha!

Blir du rädd när du ser skräckfilm?
Yes, sir!

Om du vore ett frimärke, skulle man få slicka dig då?
Beror på vem jag ska bli skickad till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback