I don't want you to let go

Bjuder på två seriösa och två en aningen mindre seriösa bilder, hehe.
Idag har solen strålat med sin närvaro, så jag passade på att lägga mig ute och låta solens strålar bränna mina små hudceller så att cancern kommer fortare, men så även brännan! Kan säga er att jag till och med har bränt mig idag? Det är inte ofta man lyckas bränna sig när man är i Sverige, men jag har lyckats! :) Som tur är så är det inte fantastiskt mycket, annars hade det blivit en aning jobbigt att sova i natt kan jag tänka mig.
Imorgon är det Valborg som gäller och ännu är planerna lite oklara, händer olika saker på olika platser. Så vi får se hur jag känner mig imorgon. Just nu sitter jag med ont i halsen och det kan finnas en chans för feber, men det säger vi att jag inte vet eller känner av ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback