180812

Hallå vänner! Nu var det ett tag sedan vi hördes av, så hur rullar livet på för er? Jag har försökt att ta vara på dagarna och umgås med vänner som flyttar vidare till nya möjligheter och mål. Jag blir kvar här i Skellefteå i ett år till, sedan får vi se vart vingarna bär mig. Känns på ett sätt skönt att ta detta år för att komma på vad jag vill plugga till när det väl kommer under hösten 2013.
 
I och med att många börjar skolan till veckan, så har jag inte tänkt vara sämre och tänker då införa en timmas powerwalk måndag till fredag före frukosten. På så vis tar jag mig upp tidigt på morgonen och kan ta vara på vad dagarna har att erbjuda, istället för att sova bort halva dagarna. Sedan söker jag jobb nitiskt, så jag hoppas innerligt att jag får ett jobberbjudande så snart som möjligt!
 
Inte världens vackraste bild detta, men jag ville med denna bild visa att jag har blivit riktigt brun nu och det är Augusti?! Känns ju bra att bli brun nu när sommaren är slut :) 

Kommentarer
Postat av: Ramona

Fuck you pepparkuchen!

2012-08-18 @ 20:59:11
URL: http://therambostyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback