När webcamen är den sista vännen i världen

Någonting jag älskar att göra är att göra grimaser i webcamen. Så jag har försökt att visa händelseförloppet under en "photoshoot" med mig och datorkameran.
 
SÅ, jag börjar med några seriösa bilder, är ju alltid kul om någon bild blir helt okej. När bilderna dock inte blir det, går det över till att jag gömmer mig bakom mitt ack så vackra(läs trolliga) hår. Då inser jag att det ser helt risigt ut och blir chockad över att jag har visat mig i det bland folk. Jag gör då det omtalade "duckfacet" för att försöka komma in i gemenskapen igen, vill inte bli mobbad. Inser då att det är ett fruktansvärt fult ansiktsuttryck och blir arg på mig själv...vilket leder till att jag själv blir ledsen. SÅ tillslut går jag över till att ta "normala" bilder och sedan är det slut på det roliga.
 
Bara intressant fakta om mig såhär på kvällskvisten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback