Till dig Elmira

På begäran av Elmira(som för övrigt lämnar mig här för Stockholm...) så ska jag försöka att uppdatera lite bättre och inte bara genom bilder. SÅ, jag börjar väl här och försöker att fortsätta på det spåret också!
 
Var hurtig och gick upp sju för att gå på en timmas powerwalk. Förbannade mig själv under turen att jag satt uppe så länge in mot natten, kanske berodde detta också på att det spöregnade ute, humöret alltså. Men efter en dusch och en stadig frukost blev det hela så mycket bättre, speciellt då jag skulle in te schtan med Elmira. Så vi begav oss in, hälsade på Balderskolan(jag gick alltså där för drygt tre månader sedan, sjukt?) och åt gott på tatung(förbannade även tatung för att de har så fruktansvärt god mat och buffé, åt alltså för mycket). Därefter gick vi på stan och shoppade loss en aning. Mycket mycket trevligt att umgås med bruden innan hon far. Kommer att sakna dig vännen!♥
 
Kom hem och har firat min bror som fyllt tonåring idag. Som en på gatan sa "VA? Fyller han 13?! Han skulle ju inte bli äldre än sju?". Det trodde vi alla... Uppvaktade honom med en blåbärstårta jag så snällt bakade igår och förvånansvärt blev den god! 
 
Min punshrulle!

Kommentarer
Postat av: Elmira

Kommer sakna dig med! <3
Å uppdatera så jag kan ha lite koll på dig krulltott <3

2012-08-23 @ 22:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback