141212

Så är det åter igen fredag. Dagarna går in i varandra och jag hänger inte riktigt med. Om en och en halv vecka är det julafton och då kommer jag att jobba. Så här kommer mitt schema att se ut:
 
Nog för att det är relativt enkla pass, men att avsluta med ett 24-timmarspass kommer att kännas kan jag säga er. Dock är det bra med pengar. Så jag klarar icket!
 
Nu ska jag strax kila in till stan och sjunga tillsammans med mina luciabrudar en sista gång. Spenderade hela gårdagen med dem, vilket var lika roligt som det alltid är! Såg sedan kröningen med de nya kandidaterna under kvällen med Malin. Mycket fint och bedårande!
 
Efter luciaframträdandet blir det middag med några goa vänner och sedan står det bowling på schemat! Jag har inte spelat på...kanske tre år? Så jag lär suga så sjukt mycket. Men...då får de andra något att skratta åt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Ramona

...dary!

2012-12-14 @ 20:58:49
URL: http://therambostyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback