Ramona the makaron

Fick på begäran av en viss Ramona om att min blogg har blivit tråkig. Att den helt enkelt innehåller för lite bilder på denne bedårande finne. SÅ jag har nu gjort ett collage med bilder på dig(ja, dvs om du heter Ramona Parpala). Jag vet att jag har haft ett liknande inlägg förut, så jag försökte att ta med bilder jag inte visat på henne förut. Min dator består till stor del av bilder på denna fagra mö, så gör även min mobil. Men, man kan ju inte få nog av flickebarnet!
 
Är det någon som har bytt utstyrsel och framför allt frisyrer, så är det nog Ramona. Experten på det där med hår, till skillnad från mig som har sett likadan ut sedan 8:an :)
 
Enjoy mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Ramona

Legen...wait for it.......

2012-12-12 @ 19:32:13
URL: http://therambostyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback