020212

Så var det åter igen kväll och det känns precis som att det var nyss jag skrev gårkvällens inlägg. Hur som haver har jag väl inte så mycket spännande att dela med mig av egentligen. Skoldagen rullade på rätt bra och vi har även börjat planera hur vi ska samla in pengar till stockholmsresan som blir av i April. Längtar riktigt mycket och tror att det kommer att bli ruskigt bra! Senare under kvällen har jag skrivit på min Etik och Livsfrågeuppsats som ska in på tisdag, men jag kände att det är lika bra att göra bort den nu så att den är ut världen. DOCK tog det en herrans tid att ens börja på den. Inte så att jag inte var taggad(nog för att jag aldrig är taggad på att plugga, men tre år på natur ger lite men sådär), men det var jobbigt att få en bra början. Så vi får se när denna blir klar. Nu hoppar jag i säng i alla fall. Morgondagen blir skola och sedan mys med några utav mina favoritbrudar♥
Kanske inte någon utav mina favoritbilder på mig själv, men det var inte det som var meningen heller. Det jag ville komma fram till med denna bild var: Kan jag få bli så brun, typ NU? Hade inte tackat nej till det direkt.. Nu ser jag ut som snövit, men med lockigt och en aning ljusare hår, men ja ni förstår vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: Ramona

Erkänn att jag är den absoluta favoriten :}

2012-02-04 @ 13:58:04
URL: http://therambostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback