070212

God afton! Sitter nu med min bärbara dator åter ikopplad i en kabel för att få tillgång till internet. Egentligen klagar jag inte, men den känns ju inte lika bärbar längre då den trots allt sitter fast i en sladd som bara är x antal cm/m lång..
Dagen har rullat på som vanligt. Var en sannerligen spännande och intressant Etiklektion idag när vi skulle ringa runt till diverse personer för att boka in eventuella studiebesök/intervjuer. Satt och grät av skratt där ett tag. Brukar annars vara att man halvsover på lektionerna kring tio, men icket! Därefter blev det lunch, svenska och sedan baldershowen där vi fortsatte på som vanligt. Ingenting sådär supermärkvärdigt.
Ikväll är det fysikplugg som står på schemat och jag har redan lyckats somna en gång. Jag är ingen som brukar powernapa, men jag somnade en halvtimma drygt. Känner av halsen lite och huvudet har känts tungt hela dagen, så jag tror det är någon förkylning som är på G. Förvånar mig inte särskilt mycket då det är flera vänner i min omgivning som har varit/är förkylda. Ska ta mig en apelsin och hoppas på det bästa!
Fick även hem idag en trisslott i brevlådan. Var med i en undersökning där man kunde vinna en trisslott och det gjorde jag minsann, så med stora hopp mellan varje skrap tänkte jag att jag kanske skulle tjäna mig kring 25 kronor, men icket..det var en nit.
Ytterst små bilder, men det var banne mig spännande i slutet! Som det oftast brukar vara när man skrapar trisslotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback