100212

God eftermiddag! Far min har nu fixat vårt internet, det trådlösa dvs, så nu kan jag sitta inne i mitt rum och utnyttja dagens teknik. Läste i en Illustrerad Vetenskap, på tal om dagens teknik, och där stod det om ett par 3D-glasögon som visade film i 3D med en skärm lika stor som en 750 tums bildskärm(om man tittade på en vit vägg med 6 meters avstånd) och surroundljud. Helt galet att sådant finns nu egentligen?
Gjorde idag klart med alla beställningar och jag kan bara säga så här: På söndag blir det fullt upp med bakning av kladdkakor!
Ni får ursäkta min taskiga handstil, har aldrig haft någon bra handstil genom åren så ni får leva med detta. Men ja, hur som helst så är det dessa ingredienser jag ska köpa till söndagens bak. De lär ju tro att jag har startat ett bageri av något slag..
Svar till Micke:
Vad roligt att höra att du ville köpa kakor av oss! :D Tyvärr var idag sista beställningsdagen, men vi ska sälja en gång till tror jag, så då ska jag jag låta dig veta i god tid!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Mickis menar du väl nu vaaa? :D

2012-02-11 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback