120212

Idag mina vänner har det varit fullt upp. Gick upp klockan nio för att sedan klockan halv tio börja på att baka 35 kladdkakor. Jag var inte supertaggad om jag ska säga så, men efter drygt fyra timmar var jag klar och då kan jag säga att jag var helt slutkörd. Dock var det inte slut där. For till farmor och bar ut ett badkar samt bord med far min och efter det har det varit baldershowsrep i 2½ timma. Så nu är jag hemma och det känns wunderbar! Ikväll börjar ju det nya programmet "Kontoret" med bl.a. Henrik Dorsin och Björn Gustavsson. Jag kommer att sitta bänkad framför tv:n kan jag lova ;)
Här har ni två bilder på en utav mina 35 skapelser. Tänkte att då det ändå har alla ♥ dag på tisdag passar det väl inte bättre än att det ska vara hjärtan på. Blir ju mer festligt så! Ha en fin kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback