160212

Hallå vänner! Är ganska nydligen hemkommen från skolan. Känns så konstigt att sluta tidigt och dessutom börja senare för den delen. Hade sovmorgon till 11.50 idag och slutade 14.20, så det har absolut inte varit någon jobbig dag alls. Nog för att jag vaknade upp och fick veta att min lillebror mest troligt har magsjuka. Gjorde mig inte lyckligast i världen om vi säger så. Ni som har följt min blogg ett tag vet att jag totalt AVSKYR magsjuka. Jag är hellre sjuk i förkylning i flera veckor än att ska behöva kräkas. Därför är det så tur att jag har hela övervåningen för mig själv, så jag kommer att vistas på övervåningen hela kvällen(förutom sånglektionen då).
Ni kanske undrar hur gårkvällen gick, med längdskidorna? Nog för att ingen frågade, men jag berättar väl ändå. Kan säga att det blev ett fartfyllt äventyr med pannlampor på huvudena och nervositet i kroppen. Kändes precis som en skräckfilm kan jag lova er, men kul var det! Hade tänkt lägga upp en bild på oss, men de var inte så fullt fagra för denna värld att bli beskådade, så ni får väl tänka er en bild på mig och Erica?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback