240212

Får börja detta inlägg med att säga GRATTIS kronprinsessan Victoria och Daniel till er prinsessa Estelle! Ett väldigt vackert namn måste jag säga. Ovanligt, men vackert. Hörde på radion dagen före där radioprataren pratade med en taleskvinna för kungahuset där hon klart och tydligt påstod att det skulle bli en pojke vid namn Engelbrekt(eller något liknande). Hon lät riktigt uppnosig, precis som att hon var en läkare som hade varit in i magen och inspekterat barnet från topp till tå. Skadeglädje är ju den bästa glädjen brukar man säga och jag blev lite glad i hjärtat ändå när det blev raka motsatsen :))

Dagen har gått riktigt snabbt. Som jag, Stina, Joel och några andra konstaterade" Veckorna går så galet fort?!". Jag hänger som vanligt inte med i svängarna, redan fredagkväll? Jag är i alla fall hemkommen från farmor efter en mysig middag tillsammans. Hon har nu kommit hem efter sitt andra sjukhusbesök då hon ramlade(IGEN?!) hemma och slog sig riktigt illa och är nu hemma för andra gången! Hon är inte som andra min farmor, hon är en sådan tapper kämpe! Jag ska kämpa för att bli lika stark som dig, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback