Olika nyanser av brunt

Jag var förut en stor användare av Bilddagboken.se, som nu har bytt till daywievs.com. Hur som haver var jag in där och kikade lite bland äldre bilder och jag hittade denna bild. Ni som är nya med att läsa min blogg visste nog inte att jag en gång har haft riktigt mörkt hår. Detta var i åttan och det var första gången jag färgade håret. Kan säga att jag var väldigt våglig då jag först och främst FÄRGADE håret och sedan i den mörkaste nyansen av brunt som fanns(även fast det stod ljusbrunt). Inte någon utav de fagraste bilderna i världshistorien, men jag känner mig så snäll idag så jag bjuder på den! Som ni även ser så har jag ju mina otroliga fotografskills även här:
1. Kontraserna är väldigt synliga.
2. Jag ljusade upp hyn för att inte visa mina finnar.
3. Färgbalansen är inte den bästa då håret egentligen ser mer grönt än brunt ut. Jag ser ut som en liten kines.
4. Tog bilden från en konstig vinkel där man egentligen inte ser mycket alls av håret och att jag dessutom inte ens tittar in i kameran gör väl detta ännu jobbigare att titta på.
Haha, nog med klagandet. Men ja, här har ni mig från åttan!

Kommentarer
Postat av: Ramona

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih vad söt! :D

2012-02-25 @ 13:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback