Amor Vincit Omnia

Torsdag den 12/1-12

Godkväll kära vänner! Sitter här med mitt affro till hår. Ja, jag är nyduschad dvs. Förstår inte varför det ska stå åt alla håll och kanter direkt det blir blött. Nog för att det inte är någon skillnad på när jag får statiskt hår och inte, i alla fall om man ska lyssna på mina fina klasskamrater♥
Dagen har rullat på bra med två lektioner då vi inte hade några fysiklabbar. Har tydligen fyra kvar under hela denna termin(!!!) så vi kommer i princip alltid ha sovmorgon till 11.50 på torsdagar. Inte helt fel! Därefter for jag hem och fotade lite, så jag lägger upp bilder senare någon dag. Åt middag och sedan for jag ut och gick med Elmira, powerwalk dvs. Lika trevligt som alltid och nu är man härligt slutkörd i benen. Kan säga att grädden på moset(som för övrigt inte låter som en hit?), pricken över i och alla andra talesätt var när jag kom hem och åt pepparkakor doppade i mjölk. Så otroligt enkelt, men fruktansvärt gott! Kanske inte det ultimata att äta efter en powerwalk, men det satt riktigt bra i magen kan jag lova er!
Nu ska jag hoppa i säng och läsa lite på en bok vi har på historian. Ingen superduperbra bok, men den ska vara utläst nästa onsdag, så det är bara att köra på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback