I've got some money, so where's my power?

Måndag den 2/1-12

Andra dagen på året(fast egentligen tredje nu) och snön yr utanför fönstret - love it! Vi har på tok för lite snö ute, så det gör mig glad i hjärtat att den äntligen kommer. Faktiskt så lycklig att jag varit ute och skottat två gånger idag! Detta dock för att jag behöver röra lite på mig. Är inte superkul att vara ute och springa i snöyret och inte att gå prommisar heller, så jag valde att skotta två gånger istället, vilket gick lika bra!
Inte nog med att jag har skottat två gånger. Jag har även städat hela övervåningen, dvs. dammtorkat, dammsugat och skurat. Så någonting vettigt har jag fått gjort i alla fall! Bilderna från nyårs har jag även fått, dvs de bilderna Emelie och Sara tog. Har bilder själv också, men det är ju kul att se vad de andra fick för bilder också. Så ett bildinlägg kommer inom kort från alla tre fotograferna!
Nu hade jag tänkt hoppa i säng och försöka att få mig lite sömn. Har blivit på tok för sena nätter, så jag behöver nog lägga mig tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback