Something pulled me back

Tisdag den 11/1-12

Den första skoldagen är avklarad och den gick minst sagt snabbt med en matte och en svenskalektion. Kändes inte konstigt att komma tillbaka till skolan då lovet har gått så fruktansvärt fort! Inte känns det bättre då svenskaläraren säger att sista terminen brukar gå galet fort. Kollade in hur mitt privata schema kommer att se ut för period tre och period fyra. Jag ska minsann inte klaga kan jag säga er!
Detta är för period tre och de kurserna jag har då är:
  • Individuellt val - Etik och Livsfrågor
  • Matte E
  • Svenska B
  • Historia A
  • Fysik B
  • Religionskunskap A
  • Samhällskunskap A
Känns väl inte som att jag går natur direkt då det endast är Matte E och Fysik B som man skulle kunna likna med Natur, annars känns det som att jag har konverterat till Samhälls?
Och detta schema mina vänner ser ju ÄNNU bättre ut?
  • Individuellt val - Etik och Livsfrågor
  • Matte E
  • Historia A
  • Fysik B
  • Religionskunskap A
  • Samhällskunskap A
Inte för att vi har avslutat särskilt många kurser, men ser ni så luftigt schema jag har? Klart det bästa schemat jag haft och jag klagar verkligen inte. Dessutom kommer en efter en av kurserna att falla bort och tillslut är det examen som gäller.
Nu ska jag skynda mig att byta om, sedan ska jag och Fellan ut på en långprommis!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Hedström

Era lektioner ser magiskt korta ut D: Matte E lektion är typ, 10 minuter? I DON'T EVEN

2012-01-11 @ 17:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback