Under ytan finns det skratt och gråt

Söndag den 1/1-12

Det första, riktiga, inlägget detta år. Känns bättre att skriva -12 än -11 av någon anledning, varför vet jag inte. Hur som haver är vi inne på den första dagen på det nya året, dock är det i skrivande stund mindre än en halvtimma kvar av dagen. Så vad har jag hunnit med då? Ja, jag har i princip bara varit lat och legat och slappat. Kom hem någon gång efter fyra i morse och satt uppe till halv sex innan jag lyckades lägga mig. Att sedan gå upp halv tolv var ju kanske inte superbra, men bättre det än att sova galet länge så att man inte orkar lägga sig senare under kvällen - dvs nu.
Gårkvällen var riktigt riktigt trevlig med god mat, trevligt folk och underbar stämning! Kvällen gick dock för fort, så när folket allt eftersom begav sig hemåt så var jag, Emelie och Ville de sista som drog oss hemåt efter fyra. Ett fint minne att lägga i minneskistan så att säga.
En bild från gårkvällen på två superfina brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback